Банка разпрати предупредителни съобщения до клиентите си
Автор: Екип Burgas24.bg 08:44 / 01.02.2022Коментари ()2172
©
От няколко дни стотици клиенти на Първа инвестиционна банка са получили имейли с притеснително съдържание. Част от тях се свързаха и с редакцията на Sofia24.bg.

Темата на писмото е "Имаме нужда от вашите данни". Искането е клиентите на банката да изпратят снимка на личната си карта и шофьорска книжка. За по-досетливите веднага става ясно, че това е фишинг атака, с цел кражба на лични данни. Банката веднага се самосезира и разпрати до клиентите си съобщение по Viber със следното съдържание:

С цел предотвратяване на онлайн измами Ви съветваме:

• достъпът до My Fibank извършвайте само от адрес my.fibank.bg ;

• прекратете всички операции в случай че адресът на My Fibank в браузъра Ви е различен от my.fibank.bg , дори и с една буква;

• внимателно преглеждайте всички детайли на операцията, която потвърждавате чрез SMS, сканиране на QR код;

• не въвеждайте номера на кредитни или дебитни карти, както и номера на мобилния си телефон при вход в My Fibank;

• при най-малко съмнение или при вече предоставени данни, моля свържете се своевременно с представител на Fibank на денонощния телефон 0700 12 777.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Banka-razprati-predupreditelni-suobshteniya-do-klientite-si-1203694
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.