 © |  | Информация за всички продукти и услуги на компанията само през един номер ще получават клиентите на БТК от днес. Безплатният телефон 0800 100 ще замени всички единайсет номера за обслужване на клиентите, които съществуват в момента. Сред тях са горещата линия за жалби, телефонът за поддръжка на БТК ADSL, телефонът за повреди, номерът за обслужване на бизнес клиенти и т.н.
"Въвеждането на единен номер за обслужване на клиентите ни ще улесни достъпа им до нашите експерти и ще направи работата ни за тях още по-бърза и ефективна", каза главният изпълнителен директор на БТК ГРУП Бернар Москени. "Вярвам, че специалистите по обслужване на клиентите са готови да предоставят най-компетентната и изчерпателна информация за всеки, който се нуждае от нея", допълва той.
Телефон 0800 100 ще е достъпен безплатно за клиенти на телекома от цялата страна, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. За обаждания от чужбина и за клиенти на други оператори в страната, номерът за достъп е 0700 17 000, като обажданията към този номер се таксуват спрямо тарифния план на клиента. |