България е много слабо рекламирана туристическа дестинация в Германия
Автор: Екип Burgas24.bg 16:36 / 09.07.2008Коментари ()718
© Burgas24.bg
"България като туристическа дестинация е изключително слабо представена в Германия. Липсва телевизионна и дори печатна реклама на черноморските Ви курорти и допълнителните услуги, които предлагате. В Германия гледаме на България като една от най-важните за туристическия ни пазар дестинация" . Мнението е на Михаел Никел - директор на REWE за Централна и Източна Европа.

"Гротескното е, че държава ви е абдикирала от фунцията си да рекламира българския туристически пазар. Липсата на туристически представител в Германия е доказателство за това. Ние като туроператор бяхме принудени със собствени средства да субсидираме представителство на България във Франкфурт, за да могат нашите съграждани да получават достатъчно информация за туристическия продукт, който България предлага. Жалкото е, че много по-малки страни и все още неизвестни като туристически дестинации на немския пазар (Хърватска, Албания, че дори и Румъния) имат свои предсдтавителства, които държавата им издържа."
Въпреки сериозните критики отправени от страна на третия по големина немски туроператор у нас в сряда бе подписан договора за сезон 2009 по силата на който немски туристи ще почиват в хотели в кк "Слънчев бряг".



Още новини от Новини от Бургас:

https://www.burgas24.bg/novini/burgas/Bulgariya-e-mnogo-slabo-reklamirana-turisticheska-destinaciya-v-Germaniya-50409
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.