Както е известно, клиентите са разделени на 4 групи за плащане - равномерно във всяка от седмиците в месеца, така че да се гарантира ежемесечният процес на отчитане и фактуриране.
Периодите за плащане са посочени, както и досега, във всякa една фактура. Проверка може да се извърши в интернет.
С цел избягване на неудобството от пропускане на срок за плащане и последващо изключване EVN съветва своите клиенти да заявят услугата за получаване на безплатен SMS или имейл поне три дни преди прекъсването.
Тази услуга е особено полезна в летния период на отпуските, когато много клиенти отсъстват от дома си. Над 116 000 клиенти на дружеството вече са се регистрирали за безплатни известявания чрез SMS или имейл.
Данните сочат, че средно при над 99% от заявилите услугата клиенти не се стига до преустановяване на електрозахранването.