По-високи са тарифите в най-атрактивната рекламна зона на града | ||||||
| ||||||
Тя коментира, че разликата в цената се налага, за да се отдават повече съоръжения във втора зона, която не е толкова атрактивна, защото обхваща комплексите на града. По думите й по-голяма част от неотдадените рекламни площи за реклама са именно във втора зона, но има и хора които все пак искат там да рекламират. В момента тече процедура за отдаване под наем на рекламни площи като за 89 от обявените позиции има кандидати. На територията на общината има общо 387 позиции за разполагане на рекламно-информационни елементи. Тяхното място се определя по одобрена схема, която се одобрява ежегодно от главния архитект и след съгласуване с комисията по реклама и експертния съвет по устройство на територията към община Бургас. Тя посочи, че рекламните съоръжения трябва да са изградени от трайни материали, да се поддържат в добро състояние по отношение на тяхната чистота, функция, сигурност и безопасност, да не нарушават условията на обитаване и да не създават рискове за живота и здравето на хората, да не закриват друго пано частен или търговски обект както и да не се затруднява движението. По стълбовете за електрическо осветление също могат да се поставят рекламни табели. Те трябва да са поставени на височина минимум от 2,50м като фирмите сами си избират и кандидатстват за местата. Източник: Агенция "Фокус" |