2 е повече от 1! Огорчена клиентка с ценен съвет към пазаруващите!

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (1)
13:07 / 24.03.2022
1655
Клиентка на голяма верига магазини се оплака в социалната мрежа Фейсбук. От думите й става ясно, че закупен от нея продукт й е бил таксуван два пъти на касата. Става дума за един от обектите на "Билла" в Пловдив.

Ето какво съобщава жената:

"Проверявайте си бележките от магазин "Билла" на булевард "Александър Стамболийски". Въпросният артикул (шпеков салам) ми беше таксуван два пъти".

"Навсякъде трябва да се проверяват" бе посъветвана дамата от потребител. "В тая "Билла" на "Александър Стамболийски" много неща не са в ред, май управителят е за смяна", твърди от своя страна друга клиентка на веригата.

Виж коментарите (1)
Още новини от Национални новини:
Заловиха тираджия, за когото се предполага, че е убил човек в Про...
Катастрофа на АМ "Тракия"! Има и линейка
Божидар Божанов: Разговорът за дясно обединение предстои
Ген. Константин Попов за отбраната на континента: Европа закъсняв...
Адвокатът на Иван: Разплака се, иска да види майка си
Разследване тече и в дарк нет заради убийството на Магдалена


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).