ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Битовите потребители, които не са получили компенсации за газа, могат да подадат сигнал до МЕ | ||||||
| ||||||
Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата. Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на приложената бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg. |
Още по темата: | общо новини по темата: 375 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голяма банка предупреди своите клиенти
15:00 / 10.05.2024
Край! Уволниха Андреа Банда Банда
16:39 / 10.05.2024
Община Бургас подписа споразумение с УАСГ
17:15 / 10.05.2024
Пиян към продавачка: Защо не вземеш да ми врътнеш една… Какво последва?
16:43 / 10.05.2024
Важно! На 14 май тези ученици няма да учат
12:10 / 10.05.2024
Над 190 служители влизат на проверка в "Лукойл"
10:17 / 10.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета