Българин резервира ваканция в Турция, не отиде на почивка, но олекна със стотици левове

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
23:17 / 14.10.2020
1933
Пловдивчанин, който предплатил 1000 лева за 7-дневна почивка в Турция, но се отказал от пътуването заради пандемията от COVID-19, ще търси капарото си по съдебен път след мощен скандал с туристическата фирма "Ориент 99“. За това се оплака потърпевшият Георги С. пред репортер на Plovdiv24.bg.

Мъжът се възползвал от ранното записване за "ол инклузив“ морски отдих в южната ни съседка и още миналия ноември платил 1000 лева капаро за ваканцията си през септември 2020 г.

Ползвал съм услугите на фирма "Ориент 99“ в продължение на доста години и никога не съм имал проблеми – всичко беше нормално като услуги, отношение и т.н. Трябваше да заминем на 11 септември тази година. Притеснихме се заради пандемията и увеличаващия се брой на заразените в Турция. Жена ми беше много разтревожена и решихме, че е по-добре да не ходим на почивката“, разказа Георги.

Той изпратил запитване относно възможните опции за възстановяване на капарото или капариране на същия пакет за следващата година. Получил отговор, че екскурзиите до Турция били активни, фирмата извършвала превозите и можела да удържи 95% от капарото при отказ от страна на клиента.

"Тези хора извършват туристическа услуга и ресорното им министерство е това на туризма. Не са транспортна фирма да превозват камъни или картофи от точка до точка. Според мен човек, за да отиде на почивка, трябва да се чувства нормално, не да се притеснява и да носи маски навсякъде или да бъде поставен под карантина.

Датата на заминаването мина и ние не отидохме на почивката. Малко по-късно се чух с мой приятел, който замина за същия хотел – аз лично му препоръчах тази агенция, просто той беше резервирал по-късна дата от нас. Исках да разбера дали са доволни от условията в хотела и т.н. Каза, че всичко е било супер и разказа за други отказали се от същата почивка клиенти, на които им било предложен ваучер за 100% от капарото като резервация за следващия сезон. По-късно аз отидох в офиса, предложиха ми 70% от сумата под формата на ваучер.

При подписването на документите попитах защо за една и съща оферта на едни хора предлагат 100% ваучер, а на други – 70%. Първоначално служителите се смутиха от въпроса ми, после ми обясниха, че водели индивидуални пазарлъци с хотела за всеки клиент. На работа беше синът на управителката. След като зададох въпроса си, той се изнерви и отказа да ми предложи какъвто и да е вариант. Сега ще се консултирам с адвокат и ще водя съдебни битки за парите си“, разказа потърпевшият Георги.

Виж коментарите (0)

Още по темата (14361):
09.04.2024 Лекар: Една майка да откаже имунизация – това значи 4000 деца с възможност да се разболеят от коклюш
09.04.2024 Мангъров: Тези ваксини трябва да бъдат правени безусловно
08.04.2024 Проф. Ива Христова: Заболеваемостта от коклюш се повишава стремително
08.04.2024 Окончателно: Оправдаха Костадин Костадинов
08.04.2024 Д-р Бацелова: Това заболяване може да продължи седмици наред и крие риск от усложнения, не предприемайте самолечение!
08.04.2024 Костадинов се изправя пред съда
Още новини от Национални новини:
Проф. Чорбанов: Дано в понеделник да не бъде обявена епидемия, ка...
За седмица с металотърсач на плажа си купуваш телевизор
ПП-ДБ има готовност да преговарят с ГЕРБ за общо управление, но п...
Асен Агов: Евроатлантическите партии трябва да се съберат, защото...
Какво ще е работното време по празниците за "Кауфланд", "Лидл", "...
Как работодател заплаши с уволнение свой служител, само защото е ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).