Деца останаха без коледни подаръци от баба си заради сгрешена онлайн поръчка

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
08:36 / 27.12.2024
1111
Възрастна дама, която поръчала от електронен магазин магнитни кубчета за подарък на внуците си за празниците, е получила пратка със съвсем друг артикул, а продължителните ѝ опити да върне сгрешения пакет и да си възстанови заплатената сума остават неуспешни. За този случай информират от онлайн платформата "Ние, потребителите“, където е постъпил сигналът.

"Търговецът не е оставил опция "преглед и тест“ и дамата е заплатила пратката в офиса на куриерската служба. Когато отворила пакета, установила, че е доставен съвсем друг артикул. Върнала го е на търговеца чрез куриера, но още не може да си получи обратно парите. Писмено и по телефона е уведомила търговеца, че заради сгрешената пратка желае да се откаже от покупката и да и бъдат възстановени заплатените суми. По телефона сътрудникът е заявил, че не може да и съдейства, защото търговецът е чуждестранен и я насочил да пише на отдел "Рекламации“. След опит за връзка с тях проблемът остава нерешен, защото отговор няма и дамата не успява да си върне парите, които търговецът в този случай ѝ дължи.“, разказа основателят на "Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

Във връзка с казуса тя препоръча, особено в кампании за масови намаления, хората да предпочитат търговци, които предоставят опцията "Преглед и тест“, за да имат възможност да проверят дали изпратеното отговаря на поръчаното. При възникването на подобен проблем пък да се оформи на място протокол с представител на куриерската служба, че пратката е сгрешена. Така потребителят ще си осигури документи, въз основа на които да предяви своята претенция не само пред търговеца, но и пред институциите, включително и съда.

"Когато грешката при изпращането на стоката е на търговеца, възстановяването на правата не следва да струва нищо на потребителя. Това не е този 14-дневен срок, в който ние решаваме по собствено желание да се откажем от поръчка, която сме направили. Това е рекламация, която предявяваме, защото има несъответствие между онова, което сме заявили, и това, което сме получили“, разясни още Руменова.

Виж коментарите (0)

Още по темата (261):
11.01.2025 Енджи Касабие: Това е най-голямата грешка след яденето по празниците, подобно нещо може да ни докара йо-йо ефект
08.01.2025 Полицията с анализ на резултатите от мерките за сигурност, предприети около почивните дни
07.01.2025 Как бързо да отслабнем след празниците?
06.01.2025 Кметът на Бургас демонстрира завидни умения в барбекюто
05.01.2025 Руско Петков за загиналите птици в Копривщица: Претърпели са колапс на сърцата и много сериозни мозъчни кръвоизливи
05.01.2025 Фестивалът "Кукерски игри в Пиринско" изпълни Благоевград с енергия и
традиции
Още новини от Национални новини:
Близо 900 лв. за репатрак след катастрофа на АМ "Тракия", от КЗП ...
149 години от Априлското въстание
Цигарите поскъпват от днес
Отбелязваме Международния ден на труда
Намаляват максималния размер на глобите за шофиране без винетка и...
Панделиева: Шофьорите правят каквото си могат, а държавата имитир...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).