Двойно повече семейства и млади двойки ще води холандски туроператор по нашето Черноморие

Автор: Стоян Маджиров
Коментари (1)
10:42 / 06.11.2019
1992
Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща в Лондон с водещи мениджъри от холандския туроператор Corendon, който има силно присъствие в Бенелюкс и притежава собствена авиокомпания. Тя предлага чартърни полети до Бургас от Амстердам, Маастрихт и Брюксел, като има едни от най-дългите летни сезони у нас с 9 полета седмично. Разговорът се състоя в рамките на 40-ото Международно туристическо изложение WTM в британската столица.

През лятото на 2018 г. над 20 000 туристи са пътували в България през Corendon, но възможностите са много по-големи сред семействата и младите двойки. Фирмата предлага съвместна маркетингова кампания за страната ни в Бенелюкс и прогнозира увеличение на пътуванията си до България за лято 2020 г. до 40 000.

Министър Ангелкова увери, че има потенциал за разширяване на сътрудничеството и към други градове в страната ни, както и в крилата на сезоните, защото целта е утвърждаване на България като целогодишна дестинация.

Пред представители на ръководния екип на компанията Beautiful destinations - Джеръми Джонси - главен изпълнителен директор, и Елизабет Линдер – изпълнителен директор, министър Ангелкова представи богатия потенциал на страната ни като дестинация за четири сезона и припомни, че въпреки предизвикателствата през настоящата година се отчитат много добри резултати в сектора. За първите девет месеца на 2019-а националната статистика отбеляза над 7,8 млн. чуждестранни визити у нас, което е спад едва от 0,8% спрямо рекордната за туризма 2018 г.

България е все по-привлекателна за чуждите туристи не само с утвърдените летни и зимни ваканции, но и с разнообразни оферти за културно-исторически, балнео- и СПА, кулинарен, голф, приключенски, еко- и селски туризъм, подчерта министърът. Страната ни е все по-предпочитано място и за правене на бизнес, като специално за туризма възможностите са изключително перспективни. През пролетта на тази година в най-големия ни туристически комплекс Слънчев бряг се състоя международен форум за устойчиви инвестиции в сектора. Целта бе да се привлече вниманието на водещи брандове в туристическата индустрия към потенциала на България и Югоизточна Европа. Предстои да се проведе и второ издание на конференцията.

Мениджърите от Beautiful destinations представиха дейността си на редица пазари в Европа, Близкия изток, Африка. Интерес за тях представлява и България, която много харесват като маршрут, споделиха те и изразиха готовността си за активно сътрудничество в сферата на дигиталната трансформация, контактите със социалните мрежи, онлайн маркетинга и т.н. Beautiful Destinations има богат опит и от маркетинговата си кампания за дестинация Египет.

Виж коментарите (1)
Още новини от Национални новини:
Мъж си поръча сешоар, получи два буркана марихуана
Ужасна трагедия застигна гадателката на Берлускони
Банките чупят за пореден път рекордите в отпускането на жилищни к...
Мегаскандалът "Пуделгейт": Съдът остави Марин Димитров в ареста
Без реклами на хазарт в медиите, изключение само за спортния тота...
Новите Ф-16 ще бъдат в авиобаза "Граф Игнатиево" през 2025 г.


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).