ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Игнат Арсенов от КЗП посочи как се решават споровете между клиент и търговец | ||||||
| ||||||
"Чести са оплакванията, свързани с компетенции на други институции, към които ние препращаме, свързани с енергийните доставчици на топла вода и парно, както и с мобилните телефони и телевизия", добави още Арсенов. По думите му, потребителите все повече знаят своите права, като много често те цитират и Закона в своите жалби. "Потреблителят трябва да знае, че при проблем, на първо място той трябва да се обърне към търговеца, откъдето е закупил стоката. И ако от там не получи съдействие, той може да поиска съдействие от КЗП", посъветва той, като добави: "Не са много случаите, около 1% от потребителите, се обръщат директно към нас, а не уведомяват търговеца за проблема". Арсенов припомни, че потребителят трябва да е активен, да осъществява нужното действие - да предяви рекламация, да върне стоката и едва след като търговецът реално не удовлетвори неговите права, тогава може да се намеси Комисията за защита на потребителите. Хари Агопян |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Инцидент на кръстовището на "Демокрация" с "Гурко"
10:07 / 18.04.2024
Ето колко е струвала фиктивната операция на жената в бургаската болница
09:09 / 19.04.2024
На тези места в Бургас днес няма да има вода
09:52 / 19.04.2024
Коклюшът в Бургаско: Има ли заразени?
15:16 / 19.04.2024
Жена се оплака от фиктивна операция в Бургас
10:31 / 18.04.2024
Вълнуващ концерт предстои в Бургас
12:30 / 18.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета