ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Игнат Арсенов от КЗП посочи как се решават споровете между клиент и търговец | ||||||
| ||||||
"Чести са оплакванията, свързани с компетенции на други институции, към които ние препращаме, свързани с енергийните доставчици на топла вода и парно, както и с мобилните телефони и телевизия", добави още Арсенов. По думите му, потребителите все повече знаят своите права, като много често те цитират и Закона в своите жалби. "Потреблителят трябва да знае, че при проблем, на първо място той трябва да се обърне към търговеца, откъдето е закупил стоката. И ако от там не получи съдействие, той може да поиска съдействие от КЗП", посъветва той, като добави: "Не са много случаите, около 1% от потребителите, се обръщат директно към нас, а не уведомяват търговеца за проблема". Арсенов припомни, че потребителят трябва да е активен, да осъществява нужното действие - да предяви рекламация, да върне стоката и едва след като търговецът реално не удовлетвори неговите права, тогава може да се намеси Комисията за защита на потребителите. Хари Агопян |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Млад шофьор направи голяма беля в "Меден рудник"
10:39 / 07.05.2024
От 1 март 2025 г. няма да има бензин на територията на страната?
14:48 / 07.05.2024
Борят се за живота на дете след ужасяващ инцидент в Чукарка
09:31 / 07.05.2024
Решиха да си направят барбекю на плажа и се изложиха брутално!
09:20 / 08.05.2024
Времето се обръща до часове!
13:21 / 07.05.2024
Изгледайте това видео и се замислете как ще паркирате следващия път!
11:25 / 08.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета