Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент възмутен от несправедливост, свързана с покупка на чисто нов автомобил
Автор: Цвети Тончева 16:46 / 22.03.2022Коментари (8)572
©
Читател на Plovdiv24.bg е възмутен от несправедливост, свързана с покупка на чисто нов автомобил, който е претърпял щета. Ето какво ни пише той:

“Интересно ми е какъв е законовият ред за компенсиране на гаранционен автомобил. Проблемът е на мой познат, чийто автомобил беше ударен. Автомобилът е чисто нов, на 2 месеца, и закупен от магазин. След оценки на гаранционен сервиз вече трети месец се чакат части, за да започне ремонтът.

Автомобилът е затворен в сервиза, а като компенсация му е предложен друг, под наем, от магазина, естествено срещу заплащане. През това време тече гаранцията, върви лизингът, плащат се вноски и т.н. Редно ли е да плащаш за нещо, което реално не ползваш? Става въпрос за автомобил “Дачия Сандеро" от магазин "Омникар" в Пловдив. Като капак на всичко е объркан и цветът на автомобила в големия талон, който чака два месеца да бъде коригиран.

Сервизът е на фирма “Омникар", на бул. "Карловско шосе" 42. Приятелят ми е отчаян и не знае как да защити правата си, защото от сервиза му казали да се въоръжи с търпение."

Plovdiv24.bg се свърза със сервиза, откъдето ни казаха, че не могат да бъдат конкретни, тъй като не знаят кога ще получат въпросната част. Не зависи от тях, а от доставчиците, които са извън страната. Условията, от които са зависими, са много.

През това време наистина върви и лизингът, и гаранцията. Такива са условията по договора. Несправедливо е, но е така. И това е валидно за абсолютно всички марки автомобили у нас, които се продават в шоурумите.

Позволяваме си и един съвет относно бъдещи покупки на автомобили. Вижте какви са съветите на специалисти, когато става въпрос за гаранцията на нов автомобил.

Много хора се подвеждат по дългия срок на гаранцията и са радостни, когато видят дълга гаранция. Понякога това обаче не е много добре. Фабричните дефекти и тежките проблеми с новите автомобили се проявяват в първите 6 до 12 месеца. При внимателно проучване се вижда, че при много от марките, в гаранционен и извън гаранционен период цените на услугите, консумативите и резервните части са различни.

Което означава, че в гаранционния период собственикът на нов автомобил плаща до 5 пъти по-скъпо за задължителните сервизни обслужвания и подмяна на детайли невлизащи в гаранцията (накладки, дискове, съединител). И така, в продължение на 5 или 7 години предоставящият гаранцията на автомобила има гарантиран приход от гаранционен автомобил, който приход е неколкократно по-висок от този в извънгаранционен период.

Ако клиентът желае да се възползва от гаранцията, той трябва да поддържа автомобила в оторизирани сервизи, на определени цени.

Много собственици на нови гаранционни автомобили допускат основна грешка, като не се запознават с клаузите на гаранционните условия в подписания договор. Клаузите са точно и ясно разписани и е много важно те да бъдат прочетени.

Обикновено има клаузи, както свързани с това, което включва гаранцията, така и при какви условия тя бива нарушена и клиентът не може да има претенции. Изчитането на договора гарантира безпроблемно възползване от гаранцията. Спестените 10 минути от четене не си заслужават нервите при нарушаване на гаранцията.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
просто не взимай дачия следващия път
+1
 
 
А има и друг вариант!!! Купуваш нова кола и като ти направят номер! Теглиш им една до 9-то коляно и сервизи и части дал Бог! Е, губиш гаранцията, но вече си изял дръвцето, така че не повтаряй и така!
+3
 
 
Сервиза няма нищо общо чакат си доставка на частите и като ни ги няма какво да свалят от някой друга кола ли Тук въпроса е в каското но въпроса пак опира до тоя дето се жалва защото има каско при което ти дават заместващ автомобил за тяхна сметка така че да си беше направил такъм да ама струва повече
+1
 
 
Идете с адвокат или вземете договора ,дайте 100лв на адвоката да ви даде съвет и тогава подписвайте.Даваш 100 или 200 лв и си спестявах хиляди за в бъдеще,нервите настрана.
+1
 
 
Преди 7-8 години и аз се опарих от Омникар-а на Карловско шосе. Върнаха ми автомобила със счупена основа на странично огледало, счупен болт в главината (да, т.е. гумата се държеше на останалите 3 само!!!) и обърнато странично уплътнение на една от вратите (там където реално трябваше да сменят калника)!!! Просто нямам думи!!! Бах си плащал сума време за доверрен сервиз и накрая някаква бутафория на сервиз. Разбира се, ремонтът трая над месец за смяна калник и врата. Отделно бяха ми напрали мръсно нарочно предали на застрахователя снимки на цялата кола, вместо само поправките (нямат право на друго освен на поправените детайли)....
+6
 
 
Всички тези така наречени търговци действат по един и същи начин. Но виновни сме си ние, потребителите. Никой ме чете, или не може да прочете дългите фермани (нарочно написани така) и подписва. ПО-добре 3 автомобила втора ръка, отколкото нов от БГ търговец (лично мнение)
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Световно първенство по футбол 2022 година
ТВ и шоу сезон 2022/2023 г.
Катастрофи в Кюстендилско
Зима 2022/2023 г.
Диана Димитрова жертва на физическо насилие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)
тел.: 0887 45 24 24
office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
©2008 - 2022 Медия груп 24 ООД. Burgas24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Burgas24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: