ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Кокошкарско изпълнение на служители на Telenor донесе неприятности за оператора | ||||||
| ||||||
В края на август миналата година клиент на оператора в обекта в търговски център "Гранд" купил USB кабел, получил и касова бележка за покупката си. Тъй като закупеното устройство не работело, клиентът се върнал за рекламация в магазина два дни след покупката. Оттам обаче отказали да признаят рекламацията, а мъжът подал сигнал в КЗП. Комисията извършила проверка и установила, че "Теленор" неправилно са отказали рекламация. Заради това са глобени с 550 лева. Глобата е потвърдена от Районния съд в Пловдив. Тя може да се обжалва пред Административния съд в 14-дневен срок. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
И много риба по морето е проблем
09:51 / 28.04.2024
Голям гаф в "Бригада нов дом"
15:47 / 29.04.2024
След "Капките" Геро остава на екран Рачков пада
15:44 / 28.04.2024
Нови проблеми по българските плажове, летният сезон блокиран?
13:11 / 28.04.2024
Сериозен проблем по морето
09:03 / 28.04.2024
Трима в Бургаско останаха без коли само за ден
09:50 / 29.04.2024
Как да взимаме по-висока пенсия?
09:04 / 28.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета