ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Летище "София" зарадва пътниците с нова услуга | ||||||
| ||||||
Пазарува се като във всеки друг онлайн магазин, но стоките се заплащат и получават на място, не се изпращат по пощата и могат да бъдат резервирани най-късно 24 часа преди полета, поясняват още от летище София. Услугата "Резервирай и вземи“ спестява време и предлага различни промоции за пътуващите през аерогарата. Тя е част от новата визия на "СОФ Кънект“ и Duty Free за подобряване на пътническото преживяване. Проблемът е, че някои от пътниците закъсняват за полета си докато пазаруват. Това създава излишно напрежение между наземни персонал и пътниците, защото авиокомпаниите се стараят стриктно да спазват часовете за излитане. Практически това означава, че ако даден човек се е забавил в търговски обект на Duty Free, може да си изпусне полета. |
Още по темата: | общо новини по темата: 31 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/6 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
3 компании наливат милиони в Бургас, ще разкрият много работни места
11:00 / 23.04.2024
Големи промени с платеното паркиране в Бургас!
10:34 / 23.04.2024
Вижте как ще изглежда най-новото бургаско училище!
14:47 / 23.04.2024
На тези места в Бургас може да изникнат етажни паркинги
13:35 / 24.04.2024
Има ли нови случаи на коклюш в Бургаско?
11:15 / 24.04.2024
Бургаски полицаи разкриха палеж, унищожил техника за хиляди левове
14:24 / 24.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета