ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Множество сигнали от недоволни пациенти в агенция "Медицински надзор" | ||||||
| ||||||
От началото на годината там са постъпили общо 803 сигнала. Контролните органи са направили 683 проверки, като при половината от тях са установени нарушения. "Не при всяка проверка се установяват нарушения. Има случаи когато пациентът счита, че са му нарушени правата, но се оказва, че това не е точно така", обясни директорът на агенцията Росен Иванов. Пациентите сезират контролните органи за неточна документация, като най-често става въпрос за липса на информирано съгласие. Сигнали има и за нерегламентирано доплащане за придружител и за информационно обслужване. "Искат плащане за изследвания, които са предвидени в стойността на клиничната пътека. Така че ако се платят от пациента, ще има двойно заплащане", заяви още Иванов. Адвокатската практика показва, че некачественото лечение и начислени допълните такси вървят в пакет и с други проблеми, съобщава още Нова ТВ. "Често тези оплаквания са съчетани с лошо отношение", заяви адвокат Мария Шаркова. Според проучване на адвокатката, от 2017-та досега близо 40% от наказателните постановления са били обжалвани. От тях се отменят около 65%, които са на обща стойност 900 хил.лв. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голяма банка предупреди своите клиенти
15:00 / 10.05.2024
Край! Уволниха Андреа Банда Банда
16:39 / 10.05.2024
Община Бургас подписа споразумение с УАСГ
17:15 / 10.05.2024
Рибар от "Ченгене Скеле" разказа за опасната риба групер в Черно море
10:25 / 12.05.2024
Пиян към продавачка: Защо не вземеш да ми врътнеш една… Какво последва?
16:43 / 10.05.2024
Сигнал на майка от Бургас: Въведоха такса "вадене на кърлеж"
12:39 / 12.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета