ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
НАП обещава справедливо отношение на клиентите си | ||||||
| ||||||
НАП обнови стратегическия си документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години. Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е разпространена сред всички служители на Агенцията. "В хартата НАП открито заявява приоритета си за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажиментите на всеки от екипа на Агенцията за справедливо и равнопоставено отношение към клиента. Редом с това са посочени и ангажиментите, които бизнесът и гражданите имат към държавата и служителите на Агенцията. Документът публично заявява визията на Агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме, служейки на обществото", заяви по повод обновената Харта изпълнителният директор на НАП Бойко Атанасов.
|
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Рибар от "Ченгене Скеле" разказа за опасната риба групер в Черно море
10:25 / 12.05.2024
Сигнал на майка от Бургас: Въведоха такса "вадене на кърлеж"
12:39 / 12.05.2024
Млада поетеса от Бургас прослави България на световен конкурс
12:27 / 12.05.2024
Очаква се в Община Бургас да постъпят нови средства
23:14 / 11.05.2024
Собственик на 20-годишен автомобил няма да може да го продаде у нас
13:34 / 11.05.2024
Първи кадри от катастрофата, която затвори стария път за морето
10:30 / 13.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета