ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Нова шашма на търговските вериги, какво да правим? | ||||||
| ||||||
Неспазените обещания към клиентите и посочените за това мотиви, както и подходът при съобщаването за настъпилите промени са идентични, което навежда на мисълта за копиране на практиката. Например, обединяващи прилагащите тези нелоялни практики търговци са най-често посочваните за разминаванията причини: "непредвидени обстоятелства" и "техническа грешка“. Понякога тези вериги съобщават, че част от намалените артикули няма да бъдат доставени, като често става дума за тематични за актуални празници продукти. Когато се окаже, че цената в магазина ще е по-висока от посочената в брошурата, понякога това е в пъти. Ако пък търговецът е решил да осигури заместители на недоставените стоки, обикновено те са по-неизгодни за потребителите като съотношение цена-качество или пък са недостъпни за част от тях. "Законът за защита на потребителите задължава търговците да осигурят наличности за целия период на промоцията или алтернативни стоки с идентични цена и характеристики. Обратното е непрофесионално и недобросъвестно поведение, което представлява нелоялна търговска практика", коментира пред БНР основателят на "Ние, потребителите" Габриела Руменова. И добавя: Когато търговците решат да разпространят съобщение за настъпилите промени, как ще докажат, че тази информация е достигнала навреме и до всички потребители, които са получили брошурите в пощенските кутии, в приложенията за отстъпки и онлайн? Очевидно е, че тези некоректни практики се мултиплицират във времето. И няма как да е иначе, след като месеци наред друга верига използва същия подход без последствия, тъй като няма данни Комисията за защита на потребителите да е взела отношение по такъв казус. След като контролният орган не желае да се намеси, то остава само потребителите да са бдителни и да не допускат да бъдат подвеждани да променят плановете си за покупки заради въвежданите в движение промени от търговците. |
Още по темата: | общо новини по темата: 318 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/53 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели | Покажи и всички отговори
Aнонимен
на 05.06.2023 г.
0
Aнонимен
на 05.06.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Утре Бургас е предупреден!
14:46 / 02.05.2024
Тази еднометрова акула изплува на брега на Северния плаж в Бургас
09:57 / 01.05.2024
Хиляди полякини атакуват това лято нашето море
11:13 / 01.05.2024
Работодателят ви дължи минимум двойно увеличение
08:37 / 01.05.2024
Много се строи в Бургас
12:12 / 02.05.2024
Как да се съхраняват правилно лимоните вкъщи?
08:35 / 01.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета