Пловдивчанин даде 489,99 лева в хипермаркет, след час си поиска парите обратно, удари на камък!

Автор: Цвети Тончева
Коментари (15)
15:51 / 07.08.2021
4788
Бори ли се българският потребител за правата си, или се оставя да бъде преметнат? Нашите наблюдения сочат, че все повече хора го правят напоследък, което означава, че знаем добре правата си и че некоректните търговци нямат шанс.

Ето какво ни съобщи редовен читател на Plovdiv24.bg.

"Искам да споделя моята сага със закупуването на бензинова самоходна косачка от марка Raider, модел RD GLM-08. Доскоро ползвах косачка модел RD GLM-04 на същата марка, но тъй като стартерът се развали и няма внос, се наложи да закупя нова такава. На 23.07.2021 г. я взех от магазин "Практикер" в Пловдив за сумата 489,99 лв.

Половин час след това я заредих с бензин и масло, и при започване на косенето предното ляво колело падна. Завих го, при което стана невъзможно да се върти. При повторен опит да кося, освободих гайката леко, но то отново падна. За кратко време установих, че проблемът е в по-късата лява шпилка (разликата между лява и дясна беше 5 мм).

При завита гайка на дясното колело резбата на шпилката стърчи малко, докато лявата не излиза от гайката, както е видно от снимките. До час, след като беше закупена, се върнах в магазина с основанието, че е има фабричен дефект, който не позволява нормално използване на косачката за целта, за която съм я купил.

Направих рекламация и поисках възстановяване на сумата, но ми беше отказано под претекст, че оторизираният сервиз трябва да се произнесе дали проблемът може да се отстрани. На 27.07.2021 г. получих съобщение, че косачката е отремонтирана и отидох на място. Още с влизането, преди да съм видял косачката, ми беше подаден за разписване документ, че нямам претенции и съм удовлетворен от направения ремонт.

Не разписах документа, а пожелах да видя какво са направили. Всъщност ремонтът се състоеше в премахване на една шайба на лявото колело, слагане на три по-малки на резбата и запълване на гайката със силикон, което по никакъв начин не решава проблема с падане на колелото. За повече яснота прилагам снимки. Отново не ми е върната сумата и се наложи да пиша нова рекламация. Очаквам развитие в близките дни и ще Ви държа в течение. Бъдете живи и здрави".

Междувременно нашият читател ни информира, че е подал сигнал и до Комисията за защита на потребителите, откъдето също очаква действия.

Виж коментарите (15)
Още новини от Национални новини:
Проф. Чорбанов: Дано в понеделник да не бъде обявена епидемия, ка...
За седмица с металотърсач на плажа си купуваш телевизор
ПП-ДБ има готовност да преговарят с ГЕРБ за общо управление, но п...
Асен Агов: Евроатлантическите партии трябва да се съберат, защото...
Какво ще е работното време по празниците за "Кауфланд", "Лидл", "...
Как работодател заплаши с уволнение свой служител, само защото е ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).