СЕМ съветва: Без реклами на дамски превръзки по време на вечеря!

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (10)
14:49 / 26.03.2014
1437
На своето редовно заседание вчера Съветът за електронни медии обсъди психологическото въздействие върху аудиторията на телевизионни реклами на продукти, предназначени за решаването на физиологични и хигиенни проблеми (като дамски превръзки, почистващи препарати, лекарствени средства срещу гъбички, цистит, простатит, пърхут, диария и пр.), залагащи на директни и натуралистични внушения. 

Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни.

СЕМ отчита важната роля на рекламния бранш за медиите, но прие, че едва ли е и в негова полза, ако рекламните послания създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията. 

В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита. Тя обаче не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията.


Виж коментарите (10)
Още новини от Национални новини:
Ето какъв нов предмет предлага да влезе в училище психологът Ана ...
Диана Русинова от АМ "Тракия": Ето това трябва да се вижда по наш...
Левон Хампарцумян за референдума за еврото: Изглеждаме като младо...
Диян Стаматов: Ако основното образование приключва в 8 клас, това...
Брюксел предупреди, че спира процедурата по приемане на България ...
Асен Василев: Българинът няма да обеднее, ще забогатее


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).