ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Забавянето на онлайн покупки не скъсява 14-дневния срок за отказ | ||||||
| ||||||
"Ако покупката не пристигне при нас до 30 дни, имаме право да се откажем от нея. Много пъти за потребителя е важно пратката да дойде до дадена дата. Някой има рожден ден и ние сме взели подарък за този рожден ден, но той вече е отминал и разваляме сделката, тъй като се е наложило да купим нещо друго. Тогава, ако сме платили предварително, търговецът трябва да ни върне парите в 14-дневен срок и то по начина, по който сме ги превели, освен ако не договорим друго“, даде пример тя. Руменова обясни какви са задълженията на търговците и препоръча какво да бъде поведението на потребителите, ако при обявено съобщение за намаление впоследствие се окаже, че отстъпките обхващат само най-непопулярни размери облекла – много големи и много малки номера: "Ако намалението важи само за отделни артикули, търговецът задължително трябва да ги е отделил от останалите стоки в търговския обект, за да знае клиентът кои точно стоки са намалени. И тук вече е нашата сила – да си кажем: разглеждам намалените стоки, ако нищо не е за мен, просто излизам и не продължавам да търся, за да не купя нещо, което иначе не бих.“ |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Меteo Bulgaria с добри новини за язовирите ни
09:11 / 03.12.2024
Секира! Мобилен оператор вдига тарифите от януари
16:31 / 03.12.2024
Стана ясно кой ще пее на големия никулденски концерт в Бургас
12:26 / 04.12.2024
На тези места в Бургаско днес няма да има ток
09:46 / 03.12.2024
Тонове риба раздават в Бургас за Никулден
16:20 / 03.12.2024
Бургас се обединява в подкрепа на 12-годишната Елза
16:54 / 03.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета