Бирите Perlenbacher и Argus, сладоледите Gelatelli Premium и краве сирене "Родна стряха“ са любимите Lidl продукти на Поморие, Равда и Созопол

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
15:15 / 22.08.2019
2693
В няколко поредни седмици жителите и гостите на Поморие, Равда и Созопол имаха възможност да дегустират избрани продукти от собствени марки на Lidl. Над 6000 човека се включиха в дегустациите, като освен да опитат, клиентите на веригата имаха възможност и да гласуват за всеки от продуктите.

Със 100% одобрение в Созопол са цели три продукта – бира Perlenbacher, Argus Maestic и италиански сладоледи Gelatelli. В Равда първото място с по 97% одобрение си делят бира Argus светло и сирене в саламура “Родна стряха". Първото място в Поморие е за сладолед щрудел Gelatelli Premium с 94% одобрение.

Второ място с 97% одобрение в Созопол е за сладолед щрудел Gelatelli Premium, докато в Равда на второ място с по 96% одобрение отново има три продукта – кашкавал от краве мляко по БДС, луканка от българско месо “Родна стряха" и мини сладоледите Gelatelli. Второто място в Поморие си делят бира Аrgus и италиански сладоледи Gelatelli, които са с по 92% одобрение.

На трето място в Созопол с 83% одобрение се нареждат мини сладоледите, а в Равда отново съревнованието е било изключително оспорвано и 3 продукта са с еднакъв процент на одобрение 95%.  Това са  франкфуртери Pikok, сладолед щрудел Gelatelli Premium и италиански сладоледи Gelatelli различни видове. Третото място в Поморие е за деликатесна шунка Dulano с 86% одобрение.

Клиентите на Lidl имаха възможност да опитат общо 12 продукта от собствени марки на Lidl, разпределени в четири категории - млечни, колбаси, сладоледи и бира.

Продуктите, представени в дегустациите, са сред участвалите в мащабен вкусов тест, проведен за веригата от IPSOS България в началото на годината. В него са взели участие 4600 респондента, които са тествали 199 продукта от 24 собствени марки, а резултатите са изведени на база 19 900 получени оценки. Проучването е проведено по метода на т.нар. сляп тест (blind test), при който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде безпристрастна. Резултатите по продуктови категории показват, че 85% от българите одобряват вкуса на млечните продукти, собствени марки на Lidl, 81% одобряват вкуса на бирата, 92% одобряват вкуса на сладоледа, а 84% от българите одобряват вкуса на колбасите собствени марки.

До месец ноември 2019, дегустации ще има във всички градове, в които има магазини от веригата, а допълнителна информация за най-големия вкусов тест на продукти, собствени марки на Lidl, както и за графика на дегустациите, можете да намерите на https://www.lidl.bg/kachestvo

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Бургас:
Какви са проблемите пред летния туристически сезон, обсъждаха три...
Ученици посетиха Деня на отворени врати на Окръжна прокуратура Бу...
Трима в Бургаско останаха без коли само за ден
Ученичка от Бургас реши да премине на червен светофар, попадна в ...
Още преди началото на летния сезон "дерат кожи" по Южното Черномо...
Нови проблеми по българските плажове, летният сезон блокиран?


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).