Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
“Бургасбус" ще компенсира своите клиенти
Автор: Екип Burgas24.bg 15:52 / 16.03.2020Коментари (0)1049
© Burgas24.bg
Във връзка със създалата се извънредна ситуация на територията на Република България и въведените ограничителни, противоепидемични мерки, "Бургасбус" въвежда следната организация за компенсиране на клиентите за невъзможността от ползване на превозни документи за пътуване:

1. При абонаментите за пътуване в градски транспорт (за правоимащи граждани, съгласно решение на Общински съвет - Бургас заредени в електронни карти - клиентът подава заявление, в което посочва  причината, поради която няма да използва картата си за пътуване.  Заявлението може да бъде подадено по електронен път на е-mail transportna@burgasbus.info или на място - в Транспортната къща. След обработка на заявлението, картата за пътуване се блокира служебно от системен оператор, като в това състояние картата не може да бъде използвана от картодържателя при пътуване в градския транспорт. След нормализиране на обстановката или при подаване от страна на клиента на писмено заявление по електронен път, на е-mail transportna@burgasbus.info или на място в Транспортна къща, картата се отблокира от системен оператор в Транспортната къща. Клиентите на "Бургасбус" ЕООД ще бъдат компенсирани за периода на неизползване на картата.

2. При абонаментните карти в междуселищния транспорт - клиентът подава писмено заявление до Рекламационната комисия на "Бургасбус" ЕООД, в което посочва причината, поради която няма да използва картата си за пътуване. Към заявлението задължително се прикрепя физическия образец на абонаментната карта за пътуване.  Заявлението и картата се оставят в касов салон на Дружеството (Транспортна къща, Автогара "Юг", Автогара "Запад", Терминал "Меден рудник") или на касите в Камено и Поморие. След нормализиране на обстановката или при подаване на писмено заявление от страна на клиента, Рекламационната комисия взема решение да удължи срока на всеки превозен документ с броя дни, оставащи до края на валидността на приложения физически образец (считано от датата, следваща тази, на която заявлението е оставено на касов салон или каса). За удължения срок на валидност се издава талон за валидност по образец, с който клиентът ще може да ползва съответната линия, без допълнително заплащане.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Убиха Мартин Божанов - Нотариуса в София
Борба за влияние в Близкия Изток
Конфликт Израел-Газа
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: