ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
“Бургасбус" ще компенсира своите клиенти | ||||||
| ||||||
1. При абонаментите за пътуване в градски транспорт (за правоимащи граждани, съгласно решение на Общински съвет - Бургас заредени в електронни карти - клиентът подава заявление, в което посочва причината, поради която няма да използва картата си за пътуване. Заявлението може да бъде подадено по електронен път на е-mail transportna@burgasbus.info или на място - в Транспортната къща. След обработка на заявлението, картата за пътуване се блокира служебно от системен оператор, като в това състояние картата не може да бъде използвана от картодържателя при пътуване в градския транспорт. След нормализиране на обстановката или при подаване от страна на клиента на писмено заявление по електронен път, на е-mail transportna@burgasbus.info или на място в Транспортна къща, картата се отблокира от системен оператор в Транспортната къща. Клиентите на "Бургасбус" ЕООД ще бъдат компенсирани за периода на неизползване на картата. 2. При абонаментните карти в междуселищния транспорт - клиентът подава писмено заявление до Рекламационната комисия на "Бургасбус" ЕООД, в което посочва причината, поради която няма да използва картата си за пътуване. Към заявлението задължително се прикрепя физическия образец на абонаментната карта за пътуване. Заявлението и картата се оставят в касов салон на Дружеството (Транспортна къща, Автогара "Юг", Автогара "Запад", Терминал "Меден рудник") или на касите в Камено и Поморие. След нормализиране на обстановката или при подаване на писмено заявление от страна на клиента, Рекламационната комисия взема решение да удължи срока на всеки превозен документ с броя дни, оставащи до края на валидността на приложения физически образец (считано от датата, следваща тази, на която заявлението е оставено на касов салон или каса). За удължения срок на валидност се издава талон за валидност по образец, с който клиентът ще може да ползва съответната линия, без допълнително заплащане. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Утре Бургас е предупреден!
14:46 / 02.05.2024
Тази еднометрова акула изплува на брега на Северния плаж в Бургас
09:57 / 01.05.2024
Хиляди полякини атакуват това лято нашето море
11:13 / 01.05.2024
Работодателят ви дължи минимум двойно увеличение
08:37 / 01.05.2024
Как да се съхраняват правилно лимоните вкъщи?
08:35 / 01.05.2024
Много се строи в Бургас
12:12 / 02.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета