EVN Bulgaria ще оптимизира дейността си, като запази качеството си
EVN Bulgaria ще продължи прилагането на политиката си за възможно най-добро обслужване на клиентите и предоставяне на услуги с високо качество. Тази политика ще бъде приложена и спрямо абонатите на Топлофикация "Пловдив", която бе наскоро придобита от ЕVN Bulgaria. С цел оптимизиране на работата на компанията и улесняване на клиентите EVN предвижда обединяване на много от административните отдели в компаниите от групата EVN Bulgaria. Обединението ще спомогне за още по-доброто обслужване на клиентите и въвеждането на плащане на едно гише на всички услуги, предлагани от компанията. Тази цел е залегнала и в многогодишната програма Перспектива 2010. Сред заложените в нея мерки е и оптимизация на персонала, която ще бъде извършена в съответствие със социалната политика на компанията. На сътрудниците ще бъде предложена програма за доброволно напускане, съгласно която те ще получат обезщетения. Освен това по програмата Перспектива 2010 са осигурени и курсове за повишаване на квалификацията на сътрудниците на компанията.