© Burgas24.bg | | От началото на летния туристически сезон EVN България стартира кампания за запознаване на чуждестранни граждани, притежаващи имоти по Южното Черноморие, за съществуващите онлайн услуги на дружеството. Кампанията е насочена към клиенти, ползващи английски и руски езици, и популяризира услуги, които дружеството от години предлага на своите български клиенти. Целта е чуждестранните клиенти също да имат лесен достъп до услугите на дружеството, които са особено полезни предвид преобладаващото им сезонно потребление на електроенергия.Опитът на дружеството показва, че значителна част от туристите и чуждестранните гости търсят информация за удобни и бързи онлайн начини на плащане на консумирана електроенергия, за предварително известяване при изтичане на срок за плащане и др.
Вече са изпратени информационни писма и имейли до клиенти на посочени от тях контакти. Информация беше предоставена на консулски служби и агенции, специализирани в обслужване на чуждестранни собственици на ваканционни имоти. Като част от кампанията дружеството ще предостави информация и до тематични интернет сайтове и популярни блогове. В дружеството от години има възможност за свързване с англоговорящи сътрудници в денонощния телефонен център за обслужване на клиенти.
Като част от кампанията дружеството публикува на своята интернет страница www.evn.bg английска версия на"EVN Онлайн плюс" - системата за онлайн проверка на сметка и директно плащане на консумирана енергия от България и от чужбина. Английската версия е на адресhttps://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx?lang=en-US.
Така както и българските клиенти, чуждестранните клиенти вече имат онлайн достъп до:
• История на фактури от последните 13 месеца за регистрирани от тях клиентски номера • Заплащане на цена за възстановяване на електрозахранване. До скоро това беше възможно само на място в каси в "Български пощи" ЕАД • Отговори на често задавани въпроси във връзка с ползването на онлайн платформата
Сред другите удобни услуги, за които е достатъчно да се заявят във всеки от 37-те EVN Офиса на компанията, са: • Информация за стойността на месечната фактура - по SMS или имейл; • Известяване преди прекъсване за неплатени задължения - по SMS или имейл.
EVN България е денонощно на разположение на всички свои клиенти: Телефонен център 24 часа в денонощието 0700 1 0007 - телефон при липса на захранване 0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки 0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка еmail: info@evn.bg www.evn.bg |