
ЗАРЕЖДАНЕ...
Настолна книжка за всеки общински служител издадоха в Бургас | ||||||
| ||||||
В книжното издание е отпечатана и хартата на клиентите и стандартите за европейско административно обслужване, както и Етичния кодекс за поведение на служителите от общинската администрация. По време на презентацията на издание кметът на община Бургас Димитър Николов припомни, че през настоящата година общината е получила два стандарта за качество, разширена и развита е работата за обслужване на гражданите на едно гише, удължено е работното време на Информационния център за обслужване на гражданите. Въвеждането на нова електронна система за вход в общинската администрация е изключително ценна придобивка според кмета, която дава възможност да се получи информация за броя посещения от страна на гражданите, както и да се конкретизират отделите, обслужвали ги. Според обществения посредник на Бургас Таню Атанасов доброто управление и добрата администрация са европейски права на гражданите, а настоящата книжка ще стане настолна на всеки административен служител. Ще се търси подобряване правото на всеки гражданин да участва в управлението на общинската администрация. Омбудсмана не скри, че сред гражданите на Бургас има сериозно недоволство от работата на общинските служители, но не омаловажи усилията за преодоляването на недостатъците. Ако тиража на книжката се окаже недостатъчен, общинската администрация, заедно с обществения посредник имат готовност да отпечатат допълнително количество от нея. |
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg