Не сте посетили още научен център "ПланетУм"? Включете го задължително в разходката си в топлите дни

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
14:48 / 22.04.2021
Ако все още не сте имали възможност да посетите научен център “ПланетУм“, включете го задължително в разходката си в топлите пролетни дни.

Научен център "ПланетУм“, който се намира на Морска гара предлага увлекателно образователно преживяване за жителите и гостите на Бургас от всички възрасти, подходящо както за малки, така и за  големи любознатели.

В Научен център "ПланетУм“ по забавен начин и в експериментална среда деца и родители ще  открият отговори на сложни въпроси и любопитни факти от областта на точните науки като астрономията, на технологиите и на подводната археология. Голямото човешко пътешествие във времето е представено в три експозиционни зони – "Енергия“, "Откривателство“ и "Иновации“, в които инженерните и природни науки стават по-привлекателни и разбираеми. 20-те образователни инсталации имат за цел да разкрият на посетителите необятния и интересен свят на точните науки, като всяка от тях носи отделно научно съдържание и ще провокира и малки, и големи да изпитат своите знания и умения. Темата за околната среда и нейното опазване също заема важна част в научния център. Възможност за изнесени уроци по физика, химия и различни експерименти предоставя "Научната работилница“ в "ПланетУм“.

Най-малките откриватели могат да се превърнат в капитани на подводница в зона за активна игра, която пресъздава морско дъно с много риби и корали.

Виж коментарите (0)