Община Бургас обявява конкурс за длъжността главен експерт в отдел "Устройствено планиране“

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
11:02 / 14.09.2017
1553
Община Бургас, ул. "Александровска" 26, на основание чл. 10А, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, и заповед № 2409/13.09.2017 год.

обявява конкурс за длъжността:

главен експерт в отдел "Устройствено планиране"
към дирекция "Устройство на територията"
при Общинска администрация - Община Бургас

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са съответно:

 
- степен на образование -магистър;
- професионален опит - 2 години или ранг - ІV младши;
Специфични и допълнителни изисквания за заемане на длъжността са:
- кандидатите да са завършили специалност - "Геодезия";
- кандидатите да познават ЗУТ и наредбите към ЗУТ, ЗСПЗЗ и наредбите към ЗСПЗЗ, ЗОЗЗ и наредбите към ЗОЗЗ, Закона за горите, ЗОП, Закона за кадастъра и имотния регистър, Закона за общинската собственост и други нормативни актове свързани с тези закони;
- кандидатите да владеят MS Office , AUTOCAD, AUTOCAD CIVIL3D, MKAD, TPLAN, WORD, EXSEL;
- кандидатите да притежават свидетелство за управление на МПС и шофьорски умения.
- кандидатите да боравят с геодезически инструменти.
Начинът за провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю с кандидатите.
Размер на основна заплата, определена за длъжността, съгласно класификатора на длъжностите в администрацията - в диапазона от 460 лв. до 1200 лв.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
- заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството на Общината.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери".

 

ДИМИТЪР НИКОЛОВ
Кмет на Община Бургас


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Бургас:
Хотелиери от Гърция: Има цели хотели, заети от български туристи ...
Тази информация е важна за всички 2200 абитуриенти, които ще изпр...
Драстично увеличение на заразните с коклюш в Бургаско!
Важно за зелената зона в Бургас!
Експерт: Ако не се вземат мерки, след 100 г. България изчезва
44 000 в Бургаско обявиха доходите си пред НАП


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).