Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен - бакалавър;
- професионален опит - 2 години.
Допълнителни изисквания:
- компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми;
- икономическа специалност, за предпочитане "Счетоводство и контрол".
Начин на провеждане на конкурса:
- интервю с одобрените по документи кандидати.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление в свободен текст до кмета на Община Бургас;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" №26, деловодство.
Краен срок за подаване на документи - 31 май 2010 г.
Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса е информационното табло на източната фасада на сградата на общината и официалния сайт на Община Бургас - www.burgas.bg (в раздел "Кариери"). Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.