
ЗАРЕЖДАНЕ...
Общината търси началник на отдел "Бюджет", заплатата ще е от 420 лв. до 1400 лв. | ||||||
| ||||||
* Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността: - степен на образование -бакалавър ; - професионален опит - 4 години; - ранг - ІІІ младши. * Допълнителни изисквания: Да познава: - Закона за държавния бюджет на Република България за 2016 г. - Закона за публичните финанси. Да владее: - Английски език; - компютърна грамотност - MS Windows, Word, Excel, Power point, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми; * Начин за провеждане на конкурса: - решаване на тест; - интервю. * Размер на основна заплата, определена за длъжността, съгласно класификатора на длъжностите в администрацията - в диапазона от 420 лв. до 1400 лв. * Необходими документи за кандидатстване: - заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; - декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност; - копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност. - копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.; * Място и срок за подаване на документите: Община Бургас - ул. "Александровска" № 26, деловодство Краен срок за подаване на документи - до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението. * Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: Информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери". * Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. |
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg