От липса на меню и вписани грамажи на ястията в заведенията се оплакват бургазлии

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
14:18 / 10.08.2009
804
Липсата на меню и грамажи на ястията са най- честите оплаквания на гражданите при посещенията им на заведения за хранене, съобщи началникът на Комисията за защита на потребителите в Бургас Николай Стайков. Друго оплакване е за неиздаване на документ за продажбата на част от представените в менюто ястия. „При посещаване на тези обекти се оказва, че една част от тях работят без документа, който прави валидно едно заведение за хранене и развлечение, т.е. документ за категоризация или временно удостоверение за категоризация, след което следва съставянето на акт. Други чести сигнали, които получаваме при нас, са свързани с шума, макар че Комисията за защита на потребителя няма правомощия от гледна точка на озвучаването и шума на едно заведение. Това е приоритет на органите на РИОКОЗ. В тези случаи, когато получим подобен сигнал или жалба, която не касае разпоредбите на Закона за туризма, а други законови и подзаконови актове често проверките се извършват съвместно или със служители на НАП или със служители на РИОКОЗ, като всеки един от контролните органи извършва проверка съгласно неговите приоритети", обясни Стайков.

Източник: агенция "Фокус"

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Бургас:
Заради горящ автобус ограничиха движението по АМ "Тракия" в посо...
Летище Бургас посрещна тържествено първия полет, свързващ ключови...
Концесионер за липсата на спасители по родното Черноморие: Не иск...
Отличиха личности, допринесли за развитието на ПГСАГ "Кольо Фичет...
Ще изпратят ли в Гърция българка, участвала в трафик на деца?
Започва рехабилитацията на стария вълнолом в Бургас


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).