Проектът е на стойност 519 975 лв. и се изпълнява в партньорство с МРРБ. Договорът за него бе разписан през февруари 2009 г. Срокът за изпълнението му е 12 месеца.
Параметрите и целите на проекта бяха представени от зам.-кмета на Община Бургас Ивелина Василева и неговият ръководител Атанаска Николова - директор на дирекция „Евроинтеграция" в Община Бургас.
Проектът ще създаде условия за повишаване на ефективността при използването на ПЧП в община Бургас, с акцент върху тези в областта на инфраструктурата. Той предвижда повишаване капацитета на общинска администрация, която да се превърне в един по-добър партньор на бизнеса, но в условията на ясни, прозрачни и достъпни правила.
Тези правила изготвя Работна група, включваща представители на Община Бургас: Ивелина Василева - заместник-кмет "Евроинтеграция и екология", Златина Георгиева - директор на Дирекция "Правно-нормативно обслужване", Веселина Илиева - главен архитект, Ташо Желев - директор на Дирекция "Управление на общинската собственост", Атанаска Николова - директор на Дирекция „Евроинтеграция", Даниела Николова - директор на дирекция "Икономика и стопански дейности", Живко Иванов - директор на общинско предприятие „Спортни имоти, паркинги и гаражи"; представители на МРРБ: Калин Рогачев - заместник-министър, Теодор Илиев - държавен експерт „Държавна собственост и жилищна политика", Деяна Костадинова - началник-отдел „Законодателство, оценка на риска и нередности"; представители на Общински съвет - Бургас: Златина Дукова, Деян Стойков и Георги Манев, както и външен експерт по публично-частни партньорства - Златина Карова от Софийски университет „Климент Охридски".
Работната група ще изготви ясен механизъм и процедурни правила за ПЧП, които ще бъдат внесени за гласуване в Общински съвет - Бургас.