Не може да се разглеждат отделно ангажиментите на общината и на държавата. Едно голямо пътническо пристанище, каквото е несебърското, не може да бъде прехвърлено на общината на този етап. Това не е въпрос на прищявка или на предизборната кампания, а на цялостна стратегия. Пътническото пристанище в Несебър ще си остане с голям интерес от страна на кораби, коментира транспортният министър.
Мутафчиев направи предложение да се направят две работни групи - за област Варна и за област Бургас, които да предложат идеи за развитие на всички пристанищата в конкретните области. В тези групи ще бъдат включени представители на ИАРА, „Пристанищна администрация", зам.-областен управител и т.н.
Участници в конференцията пък бяха категорични, че трябва да има промени в нормативната уредба. Кап. Пейчо Манолов, представител на ИА „Пристанищна администрация", допълни, че трябва да се спазва точно нормативната уредба - не може да се бърка лодкостоянка с рибарско пристанище, заяви експертът.
Източник: Агенция "Фокус"