Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Криминални
Институции
Общество
Други
Читателски
Тол системата потвърди плащане 12 дни по късно, шофьор отнесе три акта
Автор: Иван Сотиров 11:43 / 04.10.2019Коментари (0)1359
©
Транспортната фирма веднъж е заплатила  стойността на винетките, втори път компенсаторните такси от  издадените  актове и дори е закупила втора отделна винетка, за да спрат да ги глобяват

Тол системата отново затрудни работата на "М-Бус", създавайки неудобство както за служителите, така и за пътниците й. Случаят е почти идентичен  като  този от март, при който автобус със заплатена винетка бе спрян, а на шофьора съставен акт. Сега обаче ситуацията е още по-абсурдна, а засегнатите превозни средства повече, съобщават от транспортната фирма.

На 4-ти септември т.г. от "М-БУС" правят групова заявка за закупуване на електронни винетки от сайта на BG TOLL, като посочват валидност от 9-ти септември. Така условието да има три дни за обработка на заявката е спазено.

"В периода от 11-ти септември обаче автобусите ни, пътуващи по линиите Варна, Сливен, както и два автобуса с организирани групи, бяха  спрени, а на шофьорите  съставени актове. Автобусът до Велико Търново беше  спрян   три пъти – на 10-ти, 12-ти и 13-ти септември. Получихме  потвърждение  за закупени електронни винетки чак на  16-ти септември, но в него посочената дата на валидност беше от 9-ти септември.  Така ние сме платили винетките и за периода, в който сме глобени, че караме без такива. Правилно ли е това и кой ще ни възстанови средствата", пита управителят на "М-Бус" Румен Христов.

Издадените при спиране на автобусите актовете  са платени, за да могат превозните средства да продължат  по маршрута си  и да не се създава неудобство за пътниците. През цялото време от "М-БУС" водят комуникация по телефона с представители на ТОЛ системата, които твърдят, че от тяхна страна няма проблем. Понеже фирмата не знае какво се случва с потвърждението на плащането, прави още един разход – купува втора единична винетка за автобуса, отнесъл най-много актове, като използва картово разплащане. Сега този автобус има две винетки.

 "Отново ще претендираме за обезщетение, защото спирането на автобусите  при платени винетки, е неудобство за шофьорите, пътниците и удар върху имиджа ни", заявява Румен Христов. От "М-Бус" жалят в съда и наказателното постановление от 1500лв. от март месец.

След абсурдните ситуации от фирмата  все пак са стигнали до някакво решение при закупуването на винетки. След много опити те буквално са се принудили  да не използват сайтa BG TOLL. 

"Защо държавният сайт не може да е изправен и се принуждаваме да купуваме от друг, който е частен,  някак остава мистерия за нас", споделят от М-БУС.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Бургас:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Парламентарни избори 2024
Газови доставки
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Нова серия протести в подкрепа на "Мини Марица Изток" блокират АМ "Тракия"
Реформи в БДЖ
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: