Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
- образователно-квалификационна степен - магистър;
- специалност - "Право";
- професионален опит - 2 години;
- ранг - ІV младши;
- лицето да притежава удостоверение за юридическа правоспособност.
Размер на основната заплата, определена за длъжността е 465 лв.
Допълнителните изисквания за кандидатите са:
- компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми;
* Начин за провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю.
Необходими документи за кандидатстване са следните:
- заявление по образец - Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от удостоверение за юридическа правоспособност;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;
Документите се подават в сградата на Община Бургас на улица "Александровска" 26, в деловодството. Крайният срок за подаване на документи - до 23 юни.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса е информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас - http://www.burgas.bg/ в раздел "Кариери". Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.