
ЗАРЕЖДАНЕ...
Живко Табаков настоява Бургас да има външна, медийна и онлайн реклама | ||||||
| ||||||
Табаков е категоричен, че за да бъде Бургас конкурентен, неминуемо трябва да бъдат отделени допълнителни средства за реклама, наред с представянето на ясна стратегия как и какво да бъде рекламирано. "През последните няколко години Община Бургас предвижда средства за произвеждането на рекламни материали, които се разпространяват през туристическите информационни центрове, както и през туроператори и агенти, дават се средства и за участието ни на определени туристически борси, които са целеви пазари за нашата дестинация. Това е важно, но не и достатъчно в моментната ситуация. Спешното изготвяне на кризисна рекламна стратегия за ефективно рекламиране на Бургас като сигурна туристическа дестинация от отдел "Туристически политики и дейности", както и залагането на средства в размер на 50 хил. лева. за външна, медийна и онлайн реклама, би дало известна преднина на Бургас пред останалите големи градове в страната в битката за всеки един турист", мотивира се Табаков Според него е изключително важно тази мярка да бъде приложена сега, когато много хотели, ресторанти и туристически обекти реорганизират своите рекламни стратегии и запълват своите заетости. "Агресивното" рекламиране на община Бургас от една страна ще помогне на местния бизнес, а от друга - ще насочи българския турист да избере и предпочете именно нашия район за своята лятна почивка. |
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg