Вкус на известна напитка е сътворен с намесата на ИИ

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
12:34 / 21.09.2023
845
От около година и половина "Кока-Кола“ експериментира с лимитирани напитки с по-мистериозни вкусове. В продукта Y3000 те искат да дефинират вкуса на бъдещето. Това е маркетингов ход, но компанията, разбира се, търси влияние и въздействие на ниво сетива и вкус. Това каза футурологът доц. д-р Мариана Тодорова в предаването "Сценарий от бъдещето“ на Радио "Фокус“ с водещ Ива Дойчинова.

Компанията обявява, че продуктът е лимитиран и така създават чувство за ексклузивитет, отбеляза тя. Те знаят как и успяват да привлекат вниманието на младите хора. "Въпреки че е съвсем ясно, че захарта и газираните напитки са вредни, те търсят да преодолеят тези недостатъци като се опитват да резонират на вкусовете и предпочитанията на младите.

В платформата си Creations те ангажират изкуствен интелект, който се е намесил във формулата на вкуса, но са казали, че все пак "Кока-Кола“ трябва да е "Кока-Кола“ и позволяват само 10% нюанс, видоизменение, нова вкусова характеристика. Разчитат повече на дизайна. Самата визия на този нов продукт е доста ярка, холограмна и изглежда по съвсем различен начин, доста атрактивно“, обясни доц. д-р Мариана Тодорова.

Виж коментарите (0)
Още новини от Любопитни новини:
Дъщерята на Бил Гейтс издаде диагнозата му
Валери Божинов: Белите ми коси ме правят по-мъдър, израснал и едн...
Доколко е реалистичен апокалипсисът в "Последните оцелели"?
Бившата на Башар Рахал ще е новата водеща на "Ергенът"?
Ива Софиянска - дъното има мазе
Елен Колева доказва, че за някои хора бурята е начин на живот


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).