Автоматизират процеса на възстановяване на сума при отмяна на полет

Автор: Пламена Николова
Коментари (1)
13:51 / 17.03.2020
1342
Wizz Air обяви днес, че в резултат на значително по-големия брой отменени полети, поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19, авиокомпанията е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в WIZZ акаунта на тези клиенти при анулиран полет.

Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми, авиокомпанията временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък. Wizz Air би искал да увери всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет (и).

Междувременно, авиокомпанията в момента приоритетно разработва автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми и за туристически агенции, но докато това стане факт, Wizz Air любезно моли туристическите агенции да се обръщат към кол центъра на авиокомпанията.

Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции – включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.

По време на тези изключително необичайни времена Wizz Air моли всички свои клиенти да запазят спокойствие и да използват винаги, когато е възможно, онлайн платформите за самообслужване на компанията, посочени в имейлите, за да бъде сведен до минимум трафика към изключително натоварените кол центрове.

Въпреки че е извън контрола на Wizz Air, авиокомпанията се извинява за причиненото неудобство в резултат рестрикциите за пътуване и отменените полети, и гарантира, че обработката на искове и процедурите по възстановяване на суми остават основен приоритет за компанията.

Виж коментарите (1)

Още по темата (14551):
19.04.2025 Белият дом с истината за COVID-19
07.03.2025 Проф. Костадин Ангелов спечели дело заради COVID-19
06.03.2025 Лекар: Кашлицата и общата отпадналост при грип продължават до 20 дни
06.03.2025 Отслабват ли портокалите имунитета?
05.03.2025 Добра прогноза: Средната пенсия ще нарасне с 10,4%
05.03.2025 Кунчев каза кога си отива грипът
Още новини от Международни новини:
Израел обяви извънредно положение! Пожари близо до Йерусалим, път...
Ново земетресение удари Турция: Експерти алармират за предстоящи ...
Загинали и ранени при стрелба в Швеция, спецчастите са отцепили р...
Серия от земетресения с магнитуд до 6,8 по Рихтер удари до Нова З...
Еврокомисарят по вътрешните работи към Борисов: Вие свършихте стр...
Shein увеличи цените на продуктите си в САЩ


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).