Реклами на боклукчави храни провокират детския апетит

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (1)
12:10 / 29.06.2011
659
Телевизионните реклами на т.нар. junk food* наистина засилват апетита на децата за този вид храна, особено ако те прекарват много време пред телевизора. Това са показали резултатите от наскоро завършило проучване, съобщава Ройтерс.

Заключенията от изследването се публикуват в атмосфера на все по-многобройни призиви за забрана на рекламите насочени към деца за този тип нездравословна храна. Последното подобно становище е на Американската академия по педиатрия, която даде гласност на позицията си в понеделник.От друга страна, коментира Ройтерс, много проучвания не са успяли да покажат директна връзка между желанието на децата да искат и ядат повече хранителни продукти, след като са гледали реклами за тях. "Не е честно да се очаква, че родителите сами ще могат да се изправят срещу 2-та млрд. долара, които хранителната индустрия харчи всяка година, за да изкушава децата със забавни, неустоими реклами за сладки, мазни и солени храни", коментира Лори Дорфман, която е директор на Berkeley Media Studies Group в Калифорния.


Виж коментарите (1)
Още новини от Международни новини:
Белият дом потвърди, че Тръмп ще се обади на Зеленски след разгов...
Арестуваха българин за побой и грабеж в Австрия
Испания поиска 65 хил. обяви за ваканционни имоти да бъдат свален...
За първи път след Брекзит: ЕС и Великобритания подписват всеобхва...
Тръмп отправи послание към Байдън
Официално: Никушор Дан е новият президент на Румъния


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).