Красимира, която твърди, че след като се оплакала от лошите условия, служителите на хотела изгонили нея и семейството й. "Платила съм си още нощувки и съм изяла цялата тая помия, която ми дадоха. Не може да ме пъдят", възмущава се тя.
"До няколко дни всичко това да бъде приключено със санкции - до 30 000 лева че са се рекламирали като хотел, а са само къща за гости. Когато предлагаш ол инклузив, трябва да имаш категоризация и на ресторанта. В такъв случай би се стигнало и до затваряне на обекта. За нарушения - липса на цени, може да наложим глубо от 1000 до 3000 лева", категоричен бе Маргаритов.
Потребителят трябва да формира съзнанието на европейски гражданин и веднага да ни сигнализира като Комисия за защита на потребителите, смята той.
"Имаме дежурни екипи, които в почивните дни проверяват сигнали, постъпили на телефон 0 700 111 22, както и на нашия сайт, където могат да бъде прикачван снимков материал. Имаме и приемни лятото по морето, а зимата - в планинските курорти", каза още председателят на Комисията за защита на потребителите инж. Димитър Маргаритов.