Статията за Несебър във френския вестник "20 minutes", който се разпространява в парижкото метро, е безплатна реклама за единствения град в България, вписан в Листата на ЮНЕСКО. Имайки предвид, че метрото е една от най-големите обществени транспортни системи в света и през което минава огромен пътникопоток, може да се предположи, че материалът е достигнал до внушителен брой хора.
Освен в парижкото метро, вестникът се разпространява и в 11 други градски райони на Франция, включително и градовете Марсилия, Лион, Тулуза, Ница, Нант, Страсбург, Монпелие, Лил , Рен и Гренобъл. Изданието твърди, че неговите читатели са "млади граждани (15-40 години), които в по-малка степен консумират традиционни вестници".
Името "20 минути" се отнася до размера на времето, необходимо, за да се прочете този ежедневник.