Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
За да влезе продукт в рекламна брошура на хипермаркет се плаща такса, която стига до 20 000 лева
Автор: Екип Burgas24.bg 22:20 / 22.02.2023Коментари ()1299
©
Искат 20 000 лева такса, за да влезе продукт в рекламната брошура на хипермаркет. Това разкриват от Националната асоциация на млекопреработвателите пред БТВ.

Литър мляко от производител към преработвател е около 1,15 лева, обяснява един от фермерите. За потребителите във фирмения магазин цената е 2,30 лева. Този производител не предлага продукта си в големи вериги, където млякото на други фирми варира между 3 и 4 лева.

Разликата идва от надценката и различни такси, казват от Националната асоциация на млекопреработвателите.

За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукта.

И още между 10 и 20% от продаденото за месеца. Таксите не се прилагат от всички вериги и са различни спрямо доставчика.

От своя страна търговските вериги имат допълнителни разходи към доставната цена. Част от тях са за транспорт, логистика, складиране, заплати и реклами. Много от продуктите са с минимални надценки, казват още от Сдружението за модерна търговия.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Za-da-vleze-produkt-v-reklamna-broshura-na-hipermarket-se-plashta-taksa-koyato-stiga-do-20-000-leva-1577171
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.