Дигитален маркетолог: Пандемията засили фалшивите реклами за лекарства

Автор: Габриела Ганев
Коментари (0)
10:07 / 13.02.2023
482
Пандемията засили фалшивите реклами за лекарства. Има хора, които се възползват от емоциите и страха в обществото. Слуховете, които се разпространяват бързо чрез дигиталните медии, са друга форма на дезинформация. Това каза в сутрешния блок "Добро утро, България" на "Фокус" дигиталният маркетолог Ивайло Тодоров.

По думите му информираността е от главно значение, за да се избегне всякакво подвеждане и да могат да се контролират последиците.

'В днешно време има поток от нерегистрирани традиционни и алтернативни средства за лечение на сериозни заболявания. Тези продукти с неясен произход могат да се рекламират дори от инфлуенсъри, които в стремежа си да изкарат повече пари, не правят проучване за продукта", допълни Тодоров.

Той обясни, че социалните мрежи имат специални ботове, които сканират самите реклами за продуктите и уебсайтовете, към които се препращат потребителите след като кликнат на рекламата.

"Това, което ние като консуматори можем да направим е, когато видим подобна реклама, да я докладваме като подвеждаща или измамна, за да я провери платформата. Така, ако има нередност, тази реклама ще бъде свалена от социалните мрежи", каза още Тодоров.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Проф. Чорбанов: Дано в понеделник да не бъде обявена епидемия, ка...
За седмица с металотърсач на плажа си купуваш телевизор
ПП-ДБ има готовност да преговарят с ГЕРБ за общо управление, но п...
Асен Агов: Евроатлантическите партии трябва да се съберат, защото...
Какво ще е работното време по празниците за "Кауфланд", "Лидл", "...
Как работодател заплаши с уволнение свой служител, само защото е ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).