Илин Димитров: Реклама на дестинация България е наша неотложна задача

Автор: Ваня Кузманова
Коментари (0)
12:25 / 06.02.2023
541
Неотложните цели и задачи, чиито решения ще се търсят в краткосрочен план, са свързани с разгръщане на националната реклама на дестинация България чрез прецизни и целенасочени действия по пазари, изпращане на три нови туристически аташета във важни за България пазари, прозрачно провеждане на процедури за наем на плажовете чрез видеонаблюдение и все по-дигитализирана работа, която да улесни потребителите и да ограничи сивия сектор. Това каза на пресконференция министърът на туризма Илин Димитров, предаде репортер на Агенция "Фокус“.

Той изброи следните приоритети пред министерството: "Организиране и провеждане на поредица работни срещи зад граница, ориентирани към бизнеса; организиране на журналистически турове с прецизно подбрани участници и мониторинг върху публикациите им; разкриване на туристически представителства в Румъния и Великобритания; провеждане на ясни и прозрачни процедури за отдаване под наем на плажове с участието на наблюдатели на КПКОНПИ, МВР и ДАНС.“

Министър Димитров допълни, че тази година през януари туристическият сезон е по-добър от миналата година, през която януари беше рекорден.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
От кои вируси трябва да се пазим тази пролет
Един милион българи потеглят
Д-р Илиев: Спрете със струпването на хора край бебето
Студентски стол стана хит: Салата за 1,50 и основно за 3 лв.
Сериозен проблем по морето
Как да взимаме по-висока пенсия?


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).