МОН: Учители не трябва да се срещат с издатели при оценяване на учебници

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (1)
17:05 / 21.06.2016
904
Министерството на образованието и науката изпрати писмо до всички регионални инспекторати, в което се напомня, че в момента тече първият етап по оценяване и одобряване на осем проекта на учебници по история и цивилизации за пети клас.

На този етап комисия, в която влизат и учители, оценява съдържанието, графичния дизайн и полиграфическото изпълнение на внесените проекти, за да прецени кои от тях съответстват на изискванията на учебната програма.

По този повод от министерството уточняват, че инспекторатите не бива да допускат участие на учители и директори в срещи, организирани от издателства за представяне на проектите.

Препоръчва се на директорите на училищата да предупредят учителите, които ще преподават история и цивилизации през следващата учебна година, да не се включват в инициативи на кандидатстващите издателства, преди да са упражнили правото и задължението си да участват във втория етап на процедурата - оценяване на пригодността на учебниците за прилагане в училище.

Целта на изпратеното от МОН писмо е конкурсът за учебници да бъде организиран по установения от закона ред и да се избегне евентуалното компрометиране на оценяването, посочват от просветното министерство.

Източник: bTV

Виж коментарите (1)
Още новини от Национални новини:
Министърът на енергетиката разговарял с АЕЦ "Козлодуй" да не вдиг...
Йотова: Потоците от мигранти няма да приключат, а ще се засилят п...
НАП погна заподозрени за участие в престъпна група
Окончателно: Ректори, студенти и синдикати излизат на протест
Миграционният натиск към България продължава да намалява
Времето до края на седмицата остава неустойчиво


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).