ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
"Гугъл" затяга правилата за политическа реклама | ||||||
| ||||||
Гигантът прекратява възможността на рекламодателите да насочват предизборни реклами, използвайки данни за политическа принадлежност. Позволено остава насочването на спонсорирани съобщения въз основа на пол, възраст и местоположение. Рекламодателите все още имат шанса да таргетират аудиторията и на база темите, които тя чете, съобщава "Еconomic". Новият подход влиза в сила в Обединеното кралство до седмица, тъй като там има насрочени най-скоро избори. До края на година ще важи за целия Европейски съюз и от януари 2020 г. – за останалия свят. "Имайки предвид последните опасения и дебати относно политическата реклама и важността на споделеното доверие в демократичния процес, ние искаме да подобрим доверието на избирателите в политическите реклами, които могат да видят в нашите рекламни платформи“, написа в публикация в корпоративния блог на "Гугъл" Скот Спенсър, вицепрезидент по управление на продуктите за Google Ads. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Първи кадри от катастрофата, която затвори стария път за морето
10:30 / 13.05.2024
На 50 години Росица Пейчева стана майка за трети път
14:51 / 14.05.2024
Много странен инцидент в "Изгрев"
08:54 / 14.05.2024
Разкостиха Андреа Банда Банда
15:35 / 13.05.2024
Така ще изглежда бургаският Факултет по фармация
09:03 / 14.05.2024
9 са задържаните при акцията на полицията в Бургас
10:55 / 13.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета