Турнири ще се провеждат всеки месец, а накрая месечните победители ще играят помежду си в заключителен „Мастърс" навръх празника на Бургас - Никулден, 6 декември. Организаторите са в търсене на спонсори за сериозен награден фонд и вече имат попадения с привличането за каузата на фирми като „Бургаско пиво" и „Пепси".
Фенклубът на „Черноморец" събра за пръв път почитателите на джагите на пилотен турнир под наслов „Акулите в атака" през декември миналата година. Интересът се оказа голям и предизвика организирането на втори турнир, който ще се проведе на 23 януари /събота/. С него всъщност ще стартира и веригата за 2010 г. „Блу дивижън".
Битките на джаги се разиграват в помещението на фенклуба „При акулите". Записванията за участие стават на място, където могат да се получат и повече подробности. Целта на турнирите е да се популяризира „Черноморец - Бургас" и да се привлекат повече фенове на клуба, обявен за най-прогресиращ в България за 2009 г.
|