Една седмица след скандалното изявление на бургаския омбудсман Таньо Атанасов по медиите за „зачестили жалби" на граждани срещу Топлофикация, дружеството не е получило никаква официална информация за въпросните жалби. Г-н Атанасов продължава да облъчва медиите с конкретни случаи на „засегнати граждани", но неясно защо не е предоставил до момента тази информация на единствената страна, която може да вземе отношение и да разреши проблемите, ако такива „съществуват".
Според официално изявление на омбудсмана в медийното пространство, ръководството на Топлофикация Бургас научи и точния брой на „многобройните" жалби. Те са, по думите на Атанасов, всичко 27 /двадесет и седем/. Тази цифра, сравнена с общия брой на абонатите на Топлофикация в община Бургас - 30 000 / тридесет хиляди/, представлява 0.08 % / нула цяло нула осем процента/ от домакинствата и е още по-минимален дял от гражданите, ползващи услугите на Топлофикация Бургас.
Оставяме без коментар точните факти и данни, както и броя на жалбите. Недоумяваме как бихме могли да вземем отношение, по която и да е жалба, свързана с нас, докато сигналите на въпросните 27 души стоят в чекмеджето на г-н Таньо Атанасов и се използват единствено за предизвикване на медийни сензации.
В интерес на гражданите на община Бургас, както и на Топлофикация в частност е, ако има каквито и да е било проблеми в нашата компетентност, те да бъдат разрешавани и с помощта на обществения посредник, а не тази институция да служи за противопоставяне, което противоречи на нейната същност и от което никой няма полза.
Топлофикация Бургас е доказвала и продължава да доказва своята изключителна загриженост към абонатите си. Най-красноречивият факт за политиката на компанията, насочена към защита и запазване интересите на потребителите, е удържането на най-ниската цена за топлоенергия в цялата страна. Огромните негативи от повишаването цената на природния газ и запазването на най-ниска цена на крайния продукт, се поемат именно от Топлофикация, а не от бургаските граждани.