Проучване: Един от пет работници "напуска шумно" работата си, ето какво означава това

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
12:35 / 26.06.2023
529
Според ново проучване на Галъп, един от пет работници напуска своята работа “шумно". Какво означава това и какви могат да бъдат причините? Това предполага предприемане на действия, които "директно вредят на организацията, подкопават нейните цели и се противопоставят на нейните лидери“, казва Галъп. Чували сте за “тихо напускане", но какво се има предвид под “шумно отказване"? 

Докладът на Gallup за 2023 г. за състоянието на глобалното работно място, публикуван миналата седмица, казва, че 18% от анкетираните служители по света правят точно това на работата си. В доклада на консултантската и изследователска фирма се казва, че така наречените “шумно напускащи" са "активно неангажирани“ по време на работа. Докладът на Галъп включва данни от 122 416 заети хора от целия свят на възраст над 15 години, пише Business Insider, цитиран от bTV. Галъп изчислява, че ниската ангажираност на служителите струва на световната икономика 8,8 трлн. долара и представлява 9% от световния брутен вътрешен продукт.

Работниците са категоризирани въз основа на техните отговори въпроси дали имат възможност да правят това, което правят най-добре всеки ден; дали техният шеф или някой друг на работа изглежда се интересува от тях като личност; дали мисията на компанията ги кара да чувстват работата си важна; и дали са имали шансове да се научат и да израстват на работното място през изминалата година.

Служителите могат да напуснат шумно, поради няколко причини. Те може да са недоволни от това, че не отговарят на дадена роля, или може да почувстват загуба на доверие с работодателя. Но най-голямата причина се свежда до управлението. Причината за това шумно или дори тихо отказване е наистина основно в начина, по който се управляват хората.

Чувайки какво отличава ангажираните служители от техните неангажирани колеги, Галъп стига до извода, че мениджърите трябва да се стремят да провеждат един смислен разговор седмично с всеки служител, за да споделят обратна връзка, да дават признание за работата им и да обсъждат целите и приоритетите. Служителите също така ценят възможността да имат думата в начина, по който си сътрудничат с екипите си, например като помагат да решат откъде да работят – офиса, вкъщи или хибриден модел.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Две линейки за пострадалите след челен удар между бус и тир
Flirt е новият вариант на COVID-19
При какви условия непълнолетните имат право да работят?
Премиерът се срещна с главния мюфтия д-р Мустафа Хаджи
Минималната заплата трябва да достигне жизнения минимум, който е ...
Внимавайте какво купувате! Изтеглят от пазара опасни сокове


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).